Sprawdź szybkość Internetu.
Jeżeli Internet z którego korzystasz nie spełnia Twoich oczekiwań, sprawdź jego prędkość za pomocą strony speedtest.elbonet.pl.
Aby posiadać wiarygodne dane upewnij się że komputer z którego wykonujesz test jest jedynym odbiornikiem Internetu. Wyniki testu zapisujemy w naszej bazie, stąd jeżeli prędkość Internetu nie jest zgodna z wykupionym abonamentem skontaktuj się z biurem obsługi pod telefonem 52 522 12 12
Sprawdzanie stabilności połączenia internetowego.
Jeżeli twój internet ma przerwy w dostarczaniu połączenia, bądź dzieje się z nim coś nie tak, wykonaj następującą instrukcję, gdyż pomoże nam to szybciej zdiagnozować dany problem.
1. Udaj się na stronę http://winmtr.net/download-winmtr/ lub pobierz klikając tutaj.
2. Kliknij przycisk Download, aby rozpocząć pobieranie pliku.
3. Gdy ukończy się pobieranie, wypakuj program na pulpit. Jeśli nie wiesz, jak wypakować plik, wykonaj poniższe czynności
- Kliknij dwukrotnie spakowany folder, aby go otworzyć
- Przeciągnij element ze spakowanego folderu do nowej lokalizacji.
4. Wejdź w rozpakowany folder, następnie katalog WinMTR_x32 i uruchom aplikację WinMtr.exe.
5. Gdy włączysz aplikację, powinna ona wyglądać w następujący sposób:
6. W zaznaczonym polu tekstowym, wpisz frazę google.com i kliknij lewym przyciskiem myszy Start (jeżeli pojawi się przerwa, wciśnij przycisk Stop).
7. Zostaną wyświetlone informacje, potrzebne nam do weryfikacji problemu.
8. Naciśnij przycisk “Export TEXT” i zapisz plik jako informacje.txt.
9. Stworzony plik wyślij na e-maila elbonet@o2.pl